15 01, 2022

Οδηγίες για τη δήλωση EduPass των φοιτητών για την εξεταστική περίοδο του χειμερινού εξαμήνου του ακ. έτους 2021-2022.

2024-10-02T13:05:30+02:00

Εξεταστική περίοδος χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 Εν όψει της εξεταστικής περιόδου του χειμερινού εξαμήνου του ακ. έτους 2021-2022 και στα πλαίσια της λήψης μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του Covid-19, σας γνωρίζουμε τα παρακάτω: Οι εξετάσεις (γραπτές ή προφορικές) του χειμερινού εξαμήνου του ακ. έτους 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν με φυσική παρουσία, σύμφωνα με τη παρ. 1 του άρθρου 11 της υπ’ αριθμ. 119847/ΓΔ6/23.9.2021 Κ.Υ.Α. (Β’ 4406) Σύμφωνα με την απόφαση 1/61/14-1-2022 (Θέμα Β1-Φοιτητικά) της Συγκλήτου του Δ.Π.Θ. η οποία λαμβάνει υπόψιν το με αριθμό πρωτοκόλλου 2293/Ζ1/10-1-2022 έγγραφο του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων: Οι [...]

Οδηγίες για τη δήλωση EduPass των φοιτητών για την εξεταστική περίοδο του χειμερινού εξαμήνου του ακ. έτους 2021-2022.2024-10-02T13:05:30+02:00
19 10, 2021

Συμμετοχή του ΔΠΘ στην έκθεση τεχνολογίας BEYOND

2024-10-02T13:07:09+02:00

Με τη συμμετοχή καθηγητών, διδακτόρων, φοιτητών και διοικητικού προσωπικού το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης έλαβε μέρος στην έκθεση Beyond 4.0, που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 16 Οκτωβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Σε ένα εκθεσιακό γεγονός όπου παρουσιάστηκαν οι τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στο πεδίο της καινοτομίας, της πληροφορικής και της ψηφιακής τεχνολογίας, το ΔΠΘ άφησε το δικό αποτύπωμά καθώς παράλληλα με την εκθεσιακή του παρουσία πραγματοποιήθηκαν ομιλίες-παρουσιάσεις από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας. Συγκεκριμένα: Ο Καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών κ.Ιωάννης Πρατικάκης ανέλυσε την ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος για τη μεταγραφή χειρογράφων από ψηφιακές [...]

Συμμετοχή του ΔΠΘ στην έκθεση τεχνολογίας BEYOND2024-10-02T13:07:09+02:00
24 05, 2021

Ανακοίνωση για την εξεταστική Ιουνίου ακαδημαϊκού έτους 2020-2021

2024-10-02T13:07:40+02:00

Εξεταστική Ιουνίου ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 Αγαπητέ/η φοιτητή/τρια, Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης αποδεχόμενο ως προτεραιότητα την υγεία και ασφάλεια των φοιτητριών/φοιτητών και του προσωπικού του Πανεπιστημίου, τις ισχύουσες διατάξεις οι οποίες καθορίζουν τη δυνατότητα για εξ αποστάσεως αξιολόγηση και όλες τις σχετικές ρυθμίσεις για την ομαλή διεξαγωγή της εξεταστικής του Ιουνίου 2020-2021, θέτει σε εφαρμογή το πλαίσιο που περιγράφεται στην υπ’ αριθμ. 15/49/20.05.2021 Απόφαση της Συγκλήτου του Ιδρύματος για την υλοποίηση της τρέχουσας εξεταστικής περιόδου. Σε αυτήν καθορίζονται οι διαθέσιμες μέθοδοι της εξ αποστάσεως αξιολόγησης με τη χρήση ασφαλιστικών δικλίδων και ενιαίων μέσων εφαρμογής και διασφάλισης του αδιάβλητου και της αξιοπιστίας της αξιολόγησης αλλά [...]

Ανακοίνωση για την εξεταστική Ιουνίου ακαδημαϊκού έτους 2020-20212024-10-02T13:07:40+02:00
1 04, 2021

Οδηγίες για την Υλοποίηση Εκδηλώσεων του Δ.Π.Θ.

2024-10-02T13:07:46+02:00

Με την αριθμ. 33/16/4-7-2019 απόφαση της Συγκλήτου του Δ.Π.Θ. εγκρίθηκαν τα κείμενα και οι ενέργειες δημοσιοποίησης στην ιστοσελίδα του Δ.Π.Θ. που αφορούν στον Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης έχει πλέον ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Για Την Προστασία Των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, προκειμένου να εξασφαλιστεί πλήρως η προστασία των φοιτητών, των εργαζομένων, των συνεργατών και όλων των ενδιαφερομένων μερών. Οδηγίες για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων κατά την υλοποίηση εκδηλώσεων Παράρτημα-Ενημερωμένη Συγκατάθεση για εκδήλωση Παράρτημα-Ενημέρωση συμμετεχόντων σε εκδήλωση για την καταγραφή Παράρτημα-Αφίσα ενημέρωσης στον χώρο εκδήλωσης Επικοινωνία Υπεύθυνη Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (DPO) Δήμητρα Τσιμπιρίδου Τηλέφωνo 25310 39271 Email [...]

Οδηγίες για την Υλοποίηση Εκδηλώσεων του Δ.Π.Θ.2024-10-02T13:07:46+02:00
4 03, 2021

Διάθεση εγκεκριμένων πιστοποιητικών ηλεκτρονικής υπογραφής στο πλαίσιο υλοποίησης του Κεντρικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων

2021-03-29T07:59:18+02:00

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, υλοποιεί το έργο «Υλοποίηση Κεντρικού Συστήματος Διακίνησης Εγγράφων, Δρομολόγησης και Διαλειτουργικότητας με απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές καθώς και Μηχανισμό Υποστήριξής του (helpdesk)». Αντικείμενο του έργου είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη Κεντρικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΚΣΗΔΕ) για την ανταλλαγή ηλεκτρονικών εγγράφων μεταξύ των φορέων του δημοσίου τομέα του άρθρου 14 του ν. 4270/2014, πλην των δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών του Κεφαλαίου Α’ του ν. 3429/2005. Στο έργο προβλέπεται η διάθεση 150.000 εγκεκριμένων πιστοποιητικών απομακρυσμένης ηλεκτρονικής υπογραφής τριετούς διάρκειας σε δημοσίους υπαλλήλους. Το ΚΣΗΔΕ αναμένεται να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία στις αρχές του 2021. Η διάθεση, όμως, [...]

Διάθεση εγκεκριμένων πιστοποιητικών ηλεκτρονικής υπογραφής στο πλαίσιο υλοποίησης του Κεντρικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων2021-03-29T07:59:18+02:00
16 02, 2021

Υπηρεσία εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονική υπογραφή

2024-10-02T13:09:03+02:00

Σύμφωνα με τον κανονισμό (EE) αριθ. 2014/910 (eIDAS), από 1 Φεβρουαρίου 2021 δεν επιτρέπεται η έκδοση ή ανανέωση ψηφιακών πιστοποιητικών τύπου Α στην Ακαδημαϊκή Ταυτότητα. Ως εκ τούτου έχει τεθεί σε λειτουργία στο Πανεπιστήμιο μας, υπηρεσία για την απόκτηση εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής (HARICA). Στον παρακάτω σύνδεσμο όλα τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας του ΔΠΘ (Μέλη ΔΕΠ, ΕΤΕΠ, ΕΙΔΙΠ, ΜΟΝΙΜΟΙ, ΙΔΑΧ) καθώς και οι όλοι οι εξωπανεπιστημιακοί συμβαλλόμενοι με τον ΕΛΚΕ ΔΠΘ (ΙΔΟΧ, τρίτοι & υπάλληλοι του ευρύτερου δημόσιου τομέα με σύμβαση έργου) μπορούν να βρουν οδηγίες για απόκτηση εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής (HARICA): https://itc.duth.gr/digital-signature Όσοι δεν επιθυμούν να εκδώσουν εξ’ [...]

Υπηρεσία εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονική υπογραφή2024-10-02T13:09:03+02:00
21 01, 2021

Συμμόρφωση στο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR)

2024-10-02T13:06:01+02:00

Με την αριθμ. 33/16/4-7-2019 απόφαση της Συγκλήτου του Δ.Π.Θ. εγκρίθηκαν τα κείμενα και οι ενέργειες δημοσιοποίησης στην ιστοσελίδα του Δ.Π.Θ. που αφορούν στον Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης έχει πλέον ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Για Την Προστασία Των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, προκειμένου να εξασφαλιστεί πλήρως η προστασία των φοιτητών, των εργαζομένων, των συνεργατών και όλων των ενδιαφερομένων μερών. ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ  Δέσμευση του Πανεπιστημίου για τον ΓΚΠΔ Ενημέρωση για τον Κανονισμό  Πολιτική Προστασίας της Ιδιωτικότητας και των Προσωπικών Δεδομένων Φόρμα Υποβολής Αιτήματος από το Υποκείμενο των Δεδομένων Νόμος 4624/2019 για τα Προσωπικά Δεδομένα Συστάσεις αναφορικά με την τηλεκπαίδευση Εισήγηση αναφορικά [...]

Συμμόρφωση στο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR)2024-10-02T13:06:01+02:00
18 12, 2020

Προϋποθέσεις για διαδικτυακή ορκωμοσία Τμήματος

2021-03-29T08:00:54+02:00

Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί η διαδικτυακή ορκωμοσία θα πρέπει από το τμήμα σας να εξασφαλιστούν, ολοκληρωθούν ή να οριστούν τα παρακάτω: Ορισμός διαχειριστή Zoom για το τελετουργικό της ορκωμοσίας (θα πρέπει να διαθέτει ακαδημαϊκό λογαριασμό και υπολογιστή [Dual-core >=2Ghz / RAM 4GB τουλάχιστον] με κάμερα, ηχεία και μικρόφωνο). Ορισμός υπαλλήλου γραμματείας που θα διεκπεραιώσει στο νέο φοιτητολόγιο (universis) τη διαδικασία της ολοκλήρωσης των αιτήσεων ορκωμοσίας. Έκδοση ψηφιακής υπογραφής στο άτομο/α που θα υπογράψουν τις εκτυπώσεις των πτυχιούχων (εφόσον δεν διαθέτουν ήδη) και εγκατάσταση του σχετικού plugin στον προσωπικό τους υπολογιστή. Ανακήρυξη φοιτητών στην τρέχουσα εφαρμογή του φοιτητολογίου. Αποστολή [...]

Προϋποθέσεις για διαδικτυακή ορκωμοσία Τμήματος2021-03-29T08:00:54+02:00
17 11, 2020

Εξ’ αποστάσεως εργασία του ανθρώπινου δυναμικού των διοικητικών υπηρεσιών

2024-10-02T13:06:21+02:00

Εξ’ αποστάσεως εργασία του ανθρώπινου δυναμικού των διοικητικών υπηρεσιών Η Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης, έχει προχωρήσει στην ανάπτυξη και παραμετροποίηση των απαραιτήτων υποδομών, για να καταστεί εφικτή η απρόσκοπτη εξ αποστάσεως εργασία του ανθρώπινου δυναμικού των διοικητικών υπηρεσιών του Πανεπιστημίου μας. Μέσω των ανωτέρω υποδομών είναι δυνατή η ασφαλής απομακρυσμένη εργασία των υπαλλήλων που έχουν πρόσβαση στα δίκτυα τομέα staff.duth.gr και secr.duth.gr. Μέσω της υπηρεσίας απομακρυσμένων εφαρμογών (remoteapp) έχει εξασφαλιστεί η πρόσβαση στα κοινόχρηστα αποθηκευτικά μέσα, στα πληροφοριακά συστήματα των υπηρεσιών ( πχ γραμματειών, βιβλιοθηκών, οικονομικών υπηρεσιών) αλλά και στις δικτυακές υπηρεσίες τους Πανεπιστημίου μας όπως το πρωτόκολλο. Επίσης, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα, [...]

Εξ’ αποστάσεως εργασία του ανθρώπινου δυναμικού των διοικητικών υπηρεσιών2024-10-02T13:06:21+02:00
23 10, 2020

Διευκρινήσεις σχετικά με τον τρόπο σύνδεσης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσω της σελίδας WebMail

2021-03-29T08:02:00+02:00

Σε συνέχεια της αναβάθμισης του συστήματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και καθώς παρατηρήθηκαν προβλήματα σύνδεσης, αποστολής και λήψης μηνυμάτων στην καινούρια ιστοσελίδα, παραθέτουμε αναλυτικές οδηγίες αντιμετώπισης ενδεχόμενων προβλημάτων: Για την πρόσβαση στο Webmail, εάν χρησιμοποιείτε τη διεύθυνση «ermis.duth.gr» δεν πρέπει να αντιμετωπίζετε πρόβλημα. Εάν χρησιμοποιείτε τη διεύθυνση «webmail.duth.gr» πιθανόν να διαπιστώσετε περίεργη εμφάνιση της ιστοσελίδας ή και αδυναμία πρόσβασης. Αυτό οφείλεται στα προσωρινά αρχεία (ιστορικό και cache) που έχει αποθηκεύσει ο φυλλομετρητής σας (Browser) στον Η/Υ σας.Το πρόβλημα μπορείτε να το επιλύσετε καθαρίζοντας το ιστορικό και την cache, σε ότι αφορά στη διεύθυνση «webmail.duth.gr». Ακολουθούν οδηγίες αντιμετώπισης του προβλήματος για τους τρεις [...]

Διευκρινήσεις σχετικά με τον τρόπο σύνδεσης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσω της σελίδας WebMail2021-03-29T08:02:00+02:00
Go to Top