Αφορά: Φοιτητές
Οι φοιτητές/τριες που έχουν υποβάλει ήδη αίτηση σίτισης μέσω της ιστοσελίδας estia.duth.gr και στην υπηρεσία students.duth.gr η αντίστοιχη αίτηση σίτισης εμφανίζεται σε κατάσταση “σε εκκρεμότητα“, δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία επιπλέον ενέργεια. Η αίτηση τους έχει ελεγχθεί από τη ΔΑΘ επιτυχώς.
Η “εκκρεμότητα” αφορά στην εσωτερική διαδικασία των υπηρεσιών του Πανεπιστημίου μας και προκύπτει λόγω της μετάπτωσης των δεδομένων μεταξύ του παλιού και του νέου συστήματος σίτισης.
Οι φοιτητές/τριες που έχουν υποβάλει ήδη αίτηση σίτισης μέσω της ιστοσελίδας estia.duth.gr και στην υπηρεσία students.duth.gr η αντίστοιχη αίτηση σίτισης εμφανίζεται σε κατάσταση “Προσωρινά αποθηκευμένη” χρειάζεται να υποβάλλουν εκ νέου την αίτηση τους για έλεγχο, μέσω της υπηρεσίας students.duth.gr.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορείτε να απευθύνεστε στα αρμόδια Τμήματα Φοιτητικής Μέριμνας:
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορείτε να απευθύνεστε στα αρμόδια Τμήματα Φοιτητικής Μέριμνας:
Πόλη φοίτησης | Email αποστολής | Τηλ. επικοινωνίας | |
Κομοτηνή | tpsfm@kom.duth.gr | 2531039213 | |
Ξάνθη | tath@xan.duth.gr | 2541079153 | |
Αλεξανδρούπολη | tath@alex.duth.gr | 2551030973 | |
Ορεστιάδα | tath@ores.duth.gr | 2552041406-41106-41300 |