1. ClassWeb

Ηλεκτρονική υπηρεσία για καθηγητές

Η υποστήριξη του εκπαιδευτικού προσωπικού γίνεται μέσω διαδικτυακής εφαρμογής, και δίνει την δυνατότητα της διαχείρισης των απουσιών ανά διδασκαλία, την παρακολούθησης των ενδιάμεσων βαθμολογιών, της εμφάνισης στατιστικών και ιστορικών στοιχείων για τα μαθήματα που διδάσκει και τέλος της εισαγωγής της βαθμολογίας από τα τερματικά τους, διευκολύνοντας έτσι το έργο των γραμματειών.
Το υποσύστημα αυτό προβλέπει όλες τις επιμέρους λειτουργίες οι οποίες διευκολύνουν το εκπαιδευτικό προσωπικό στο διδακτικό του έργο και τους χρήστες της γραμματείας στην διαδικασία καταχώρησης βαθμολογιών. Όλες οι διαδικασίες πραγματοποιούνται από κατάλληλες διεπαφές web.

Μεταβαση στο Classweb

2. UniStudent

Ηλεκτρονική υπηρεσία Γραμματείας για Φοιτητές

Η εφαρμογή Unistudent έχει ως στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των φοιτητών δίνοντας τους τη δυνατότητα πρόσβασης μέσω του Διαδικτύου σε διάφορες υπηρεσίες της Γραμματείας. Πρόκειται για ένα εργαλείο ειδικά σχεδιασμένο που αναλαμβάνει την εξυπηρέτηση και την αλληλεπίδραση των φοιτητών με την γραμματεία τους μέσω web. Δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να κάνουν δηλώσεις μαθημάτων, να ελέγχουν τα στοιχεία που τους αφορούν (βαθμολογία μαθημάτων, κτλ), να κάνουν αιτήσεις προς τη Γραμματεία μέσω του Διαδικτύου και να κάνουν ανανέωση εγγραφής εξαμήνου.

Μεταβαση στο unistudent

3. Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο

Ολοκληρωμένο Ψηφιακό Περιβάλλον Διαχείρισης Εγγράφων

Το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο είναι μία πλήρης και ολοκληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής διαχείρισης, διακίνησης και ψηφιακής υπογραφής εγγράφων, και διεκπεραίωσης εργασιών, διαδικασιών και υποθέσεων. Είναι μια ειδικά προσαρμοσμένο λογισμικό στο ΚΕΔΥ (Κανονισμός Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών), στο θεσμοθετημένο τρόπο ενσωμάτωσης – χρήσης ψηφιακών υπογραφών, στην πρωτοκόλληση και κωδικοποίηση εγγράφων, στην υποχρέωση δημοσιεύσεων και διαλειτουργικότητας (ΔΙΑΥΓΕΙΑ, διαδικτυακός ιστότοπος, ΕΡΜΗΣ, ΕΣΗΔΗΣ κλπ) και σε άλλες θεσμικές και διοικητικές ρυθμίσεις που αφορούν στα έγγραφα και στις σχετικές με αυτά ενέργειες και διαδικασίες.

Μεταβαση στο Protocol

4. MyApps

Ιστότοπος υποβολής αιτήσεων για τις υπηρεσίες που παρέχει το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

To MyApps είναι ένας ιστότοπος υποβολής αιτήσεων για ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει το Δ.Π.Θ. Πιο συγκεκριμένα μπορούν να υποβληθούν αιτήματα για:

  • Λογαριασμό Χρήστη – είναι απαραίτητος για την πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Αυτός αποτελείται από το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password).
  • Στατική IP – μέσω αυτής της σελίδας μπορείτε να αιτηθείτε την απόκτηση Στατικής Διεύθυνσης IPv4 για χρήση σε εξυπηρετητή (server), εκτυπωτή κ.α.
  • Ονοματοδοσία – μέσω αυτής της σελίδας μπορείτε να αιτηθείτε την απόκτηση Ονοματοδίας DNS για χρήση σε εξυπηρετητή (server), ιστοσελίδα κ.α.
  • Ιστοσελίδες – δυνατότητα να φιλοξενήσει ιστοσελίδες Εργαστηρίων/Κλινικών, ΠΜΣ κλπ.
  • Ψηφιακό Πιστοποιητικό – αφορούν τη πιστοποίηση εξυπηρετητών (server) και ιστοσελίδων. Για όλα τα ακαδημαϊκά ιδρύματα της Ευρώπης, τα ψηφιακά πιστοποιητικά εκδίδονται από συνεργαζόμενη εταιρεία.
  • Ψηφιακή Υπογραφή – αίτηση μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης που διαθέτει Ιδρυματικό Λογαριασμό για έκδοση πιστοποιητικού τύπου A.
  • Αδεια – αίτημα για έγκριση άδειας διοικητικών υπαλλήλων
Μεταβαση στο MyApps

5. Σύστημα ηλεκτρονικών περιοδικών ΔΠΘ

Υπηρεσίας Υποστήριξης Διαχείρισης και Έκδοσης Ηλεκτρονικών Επιστημονικών Περιοδικών

Σκοπός της υπηρεσίας είναι η συγκέντρωση, ο διαμοιρασμός, η καταγραφή, διάθεση και διατήρηση της γνώσης που παράγεται από τα μέλη ΔΕΠ της ακαδημαϊκής κοινότητας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, αλλά και από άλλους επιστημονικούς φορείς, στη βάση της ανοικτής πρόσβασης, ενισχύοντας κατ’αυτόν τον τρόπο την ακαδημαϊκή επικοινωνία.

Μεταβαση στο OJS

helpdesk.duth.gr

Υποβάλλετε αίτημα για τεχνική υποστήριξη

Υποβολή αιτήματος